Sluuut

Jag har omöblerat halva vardagsrummet :D hehe antenn kabeln va för kort så de vart ändringar i min plan men de vart bra iallafall ;D Tänkte ju fota och lägga upp här men ja, då tjorvar kabeln till bärbara så den laddar inte och de är svin dåliga batterier i den. Får vänta till imorgon och hoppas på att matti kan fixa de, de är en skarv i sladden som glappar.
Imorgon ska jag på KFG, få se vad man ska hitta på då...jag vet iallafall att jag ska ta butiksfacit från ingrid och börja skriva på ett säljbrev riktad mot Butik.
Sitter nu och skriver med Annette och Tratten, annette har ont i nacken och sånt och tratten är promenad sugen, fan jag vill oxå gå ut och promenera så här på kvällen, jag tycker de är så mysigt men lite läskigt när man bor i "Slummen", asså de är fint område så men om man ska gå ut ensam på kvällen som tjej så ska man nog ha överfalls larm och stoooor hund ;D

Nä nu ska jag runda av här, kan du skriva senare ikväll ;D

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0