Sol ;D

Idag är de sol och fint väder, fast jag vet inte hur varmt de är men de borde ju vara lite varmare än regniga dagar.
Fan de är jävla länge sen jag har varit vaken så där länge, somnade kanske kl 4 först, och så har jag vaknat för en halvtimme, matti ligger och snarkar som vanligt ;D

Sitter nu och funderar på vad man ska käka idag, kanske måste skriva en lista för hela veckan och va och handla idag eftersom matti ska jobba eftermiddag och jag ska va på kfg på förmiddagarna, de är så jobbigt att fara och handla själv..

Fan jag vill börja träna...asså typ fara på ett ställe och cykla och sånt...måste höra med lelle, han hade ju nån som ägde ett gym. Känner mej utmattad, har ingen ork eller nåt kvar...vill börja träna så man får mer energi ;D

Nä nu ska jag gå och väcka matti och käka lite frukost och börja skriva en vecko matlista ;D

Älskar dej matti

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0