Sovmorgon idag

Ååå gud vad jag har sovit länge idag, vaknade 12.40 och matti vaknade en halv timme senare. Sen kom rikko och hälsade på, nu törs han komma när han har träffat mej och merkt att jag inte är så farligt. Sen åkte vi på stan och snurrade och snackade med tomas och cissi ;D
Nyss har vi käkar köttförssås med spaghetti, mmmm gott som fan.
Nu sitter vi och kollar family guy...jag är helt slut, har blivit förkyld och så har jag mens så jag är helt trött och huvet är som en ballong ;D

Få se vad vi ska hitta på ikväll, matti vill dricka öl men ja, de är lite trist att dricka själv så vi får se, jag ska då köra iallafall ;D


Fina blommor...

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0