Städ Söndag

Ja som vanligt så blir de städ på söndag, men de är ganska härligt oxå..som idag när solen lyser in. Man får lite extra energi...
Funderar ännu på om jag ska omöblera i vardagsrummet, men jag vet inte om jag kan göra de själv eftersom de är så mycket kablar och sladdar överallt. Jag har inte fått nå förslag än på hur jag ska göra, är de ingen som läser min blogg?!
Hehe nåja spela roll om ingen läser den, de är skönt att få skriva av sig lite..plus att man lär sig stava lite bättre, jag är ju inte den bästa på de ;D

Sitter och länktar efter Matti...

Love

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag läser då ;) du kan ju se hur många som läser, när du trycker på "översikt" så ser du därnere på "statistik" hur många det är :P den blåa linjen är den som gäller:P

2008-09-28 @ 19:28:35
URL: http://leobanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0