trött som vanligt ;D

Haha fan va de va jobbigt att stiga upp i morse, jag låg och drog mej till 10 över 8 igen, hehe sen steg jag upp och käkade och åkte iväg ;D Fan matti försov sig oxå, jag vaknade av att hans kl ringde och jag tänkte inte mer på de men sen ringde telefonen och då började jag kolla på kl, haha den va 05.13 och han börjar 5, så ja han hade legat och snozzat på kl i en timme typ...han är helt dålig på att stiga upp.
Nåja idag så har jag suttit och skrivit och tejpat ihop 35 kuvert ;D de va lite jobbigt men men de gick, så nu är jag ledig till imorgon morgon, hehe...Har suttit och hjälpt ingrid oxå för jag hade inget annat att göra.
Men nästa vecka måste jag gå till lite företag inne i stan och ge mitt cv och ansökan, lääääskigt värre men men vad gör man inte för ett jobb.

Nu sitter jag och slökollar våra bästa år och funderar på om jag ska ta och lägga mej under täcket tills matti kommer hem, ta lite kokböcker och kolla vad man ska handla ;D

Älskar dej min NalleBjörn...

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0