Trött

Känner mej helt slö, låg i sängen en stund efter lunchen och jag kände att snart somnar jag så jag hoppade upp, men skönt va de. Käkade korvsoppan från igår, men våran lunch gäst kom aldri...nåja får slänga resten.
ikväll blir de pasta sallad, lätt och då kan matti ta med de på jobbet oxå ;D
Fan va tungt de va när jag va och handla, skulle ta en vagn men jag hade bara två 50-öringar så ja, jag fick använda musklerna men jag fick med mej allt iallafall, plus lite dass papper :D
Matti fick sin "nya" telefon från hasse, den va finare än den matti har, haha, men matti är ju såååå rädd om sina saker så jag är inte förvånad.

Jag vill ha pengar, massor av pengar!! Jag vill köpa byxor och en jacka och lite sånt, kanske åka på ikea och köpa en snygg bäddsoffa, är lite less på att ha gamla sängen baki dörren i sovrummet, men än då länge funkar de...

Nu sitter jag och kollar city akuten och funderar på om man ska hitta på nåt, förslag?

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0