Vaken äntligen ;D

Äntligen fick jag upp min prins ;D Två timmar efter mig men men då är han utvilad ;D
Få se vad man ska hitta på idag då, förutom handlingen.
Hade velat gå ut och promenera och sånt. Undra om kiosken är öppen?! Jag måste skicka iväg paketet till anna, annars får jag gå förbi kiosken imorgon, kanske ska skicka ett sms till henne så att hon vet.

Hmm ska man kanske fota dagen outfit...hehe

Lilla jag

Kvällen igår i bilder...


Jag va chaufför ;D


Cissi, tomas och matti ;D


En glaa rikko


En full rikko ;D

Haha ja de va ganska lungt men roligt ändå ;D

Sitter och kollar VMA på MTV och de är nån rappare som "sjunger" men dom måste censurera varannat ord typ, sen har han inge tröjja på och byxorna nedanför röven och kallingarna som vanligt, de ser helt sjukt ut, haha han måste gå brebent så de ser ut som att han blivit röv kn***ad och sen måste han gå och ta sig mellan benen så han känner att byxorna är kvar *asg* Lill Wayne hette han, han är bra men va fan...Haha till och med hosten sa att han tappar byxorna snart ;D

Nä nu mååååste jag skriva en mat lista, de ska vara lätt och billig mat ;D hehe

Älskar dej

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0