Hehe....

Jo man kan ju säga så här, så där packad som jag va i lördas har jag inte varit på minst 2 år ;D hehe...skoj hade vi med lite trist när typ allt folk bara stack.
Så jag va inte bakis igår eller jo men inte så att jag mådde illa eller så men jag kunde inte köra bil och min mage va i uppror ;D
Jag, askalas i min nya hatt ;D


Nu sitter jag och kollar på tv och känner mej lite seg, har sovit till halv 12...matti kommer hem snart och jag kanske ska vara liiiite pigg iallafall ;D Jag sitter och funderar på vad man ska laga idag, är sugen på hamburgare men jag hade velat grilla dom, muuuums...

Nä nu ska jag ta och slöa lite så jag vaknar till liv ;D ska renbädda sängen och städa lite, vi får ju långbesök imorgon, mattis kusin ska komma och bo hos oss ett tag, han ska försöka få jobba här lite och sånt så de blir skoj..hehe

Älskar dej mest <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0