Ligger i sängen..

...och drömmer mej bort!!
Fan jag hade velat ha ett jobb typ NU, asså jag vill ha nått att göra på dagarna och träffa folk men jag vill oxå tjäna egna pengar, kunna köpa en dataväska eller en telefon som jag drömmer om. Kunna lägga undan i ett sparkonto och sen kanske fara utomlands nånstans <3 Jag och matti firar 2 år som förlovade till halloween och jag hade velat göra nåt galet och roligt, nåt som man inte gör varje dag direkt. Jag har till exempel aldrig bott på ett hotell, eller jo när jag va 8 men de kommer jag ju inte ihåg så mycket av..men iallafall, typ nåt sånt skoj ;D

Jo kolla in mina tradera grejer...Jag heter Isabelle87 ;D


Love at first sight <3

Nu ska jag ta och kolla färdigt runt på nätet sen blir de att försöka sova om härrn här brevi mej inte snarkar för högt ;D

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0