Sönda kväll ;D


SItter här ensam i mörkret ;D hehe, nä men de är vädigt mörkt ändå, asså jag har du varit hemma i norr och där är de inte kolsvart på natten iallafall...
Matti han sover, han ska upp om 4 timmar, stackarn ska jobba förmidda ;D

Jag har suttit nu framför datorn i 2 timmar och sökt jobb som en galning, jag ska ta mej i kragen nu och får jag inget här så ska jag börja skicka cvn upp till norr oxå för de kommer inte att funka att leva utan inkomst, asså för matti får ju gå den 27...


Måste ta och kolla vad våran skrivare heter och fixa bläck så man kan skriva ut lite cv ;D
Fan måste köpa en ny tandborste fast jag hade köpt en för 2 dagar sen, för idag när jag plockade upp ur väskan och skulle hänga upp min tandborte så va de en liten tvestjärt i "förpackningen" (asså jag hade öppnat den lite försiktigt och använt tandborsten men när jag skulle resa så satte jag tillbaks den i förpackningen), jag fattar inte vart och hur den har kommit dit alltså...för tillochmed matti trodde att den va oöppnad så jag fattar ingenting...



Jag är så kär <3


Nu orkar jag inte skriva mer...kan lägga upp lite bilder istället ;D

Senaste gaddningen och lite dikes kant i kullen..

Surströmming och pimu som sover i miras bädd ;D

Vatten grejen utanför porjus och mira med fasters vovve

Trött mira och jag i solen ;D

Tokmira och jag, pappa och britt-inger i väntan på tåget (bussen som kom istället ;D)


Nu kommer de inge mer idag, ska lägga upp på pixboxen istället ;D

Kärlek i massor <3

Kommentarer
Postat av: tallica

sv:jasså?? nån speciel allergi tablett??



älskar väsk setet by the way!

2009-08-03 @ 11:42:22
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0