Sönda kväll..

De vart att grilla idag, vi grillade karre, majskolvar och korv spett, gött gött va de...till de käkade vi pommes, ugnsstekta tomater, smörstekta champinjoner, grönsaker och beasåser och sånt. Men sen fick jag göra korv och makaroner så matti får till jobbet ;D Jaaa jag är en snäll "hemmafru"...

Fan jag kom på de nu att jag har varit skit dålig på att fota saker, asså kameran är med men den bara är...och när jag väl fotar så tar de så länge innan jag för övar dom till datorn. Ska försöka bättra mej...hoppas jag :D

Matti jobbar sista veckan som kommer nu, känns trist som fan, asså hur fan ska vi klara oss sen när båda är arbetslösa?!
Ska gå till DHL imorgon eller på tisdag iallafall, där anställer dom tydligen folk så man får ju hoppas...är så less på att bara gå hemma, men ingen vill ha mej =(

Fan va underbart de skulle vara om både jag och matti fick ett jobb, fatta att leva med två löner, helt sjukt...asså vi hade kunnat käka ute varje dag och allt sånt, hehe eller nåt men de känns som de för vi klarar ju oss precis som de är nu när matti får 16 och jag 3, fatta då bara om vi båda skulle få minst 14 i månaden, de blir 28 tusen...jisses...kan inte ens tänka mej vad vi hade kunnat göra...galet. Ska sluta drömma och få fingrarna ur arslet!!!


Älskar dej mest på hela jorden, tack för att du står ut med mej!!
Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0