Söndag ;D

Jah, idag är de sönda, för er som inte vet de...haha

Matti är i stockholm =( trist som fan att vara ensam på en sönda...vet inte vad jag ska hitta på, har redan damsugit, vikt kläder, hängt upp kläder, diskat, ätit glass och nu sitter jag här ;D hehe...
Jag vet inte vad jag ska äta idag heller för jag vet inte när matti kommer hem, han ska åka tåg hem så han kanske är hemma efter 8 först, de är ju kaos på tåget eftersom som bygger fler rälser mellan läggesta och nåt ;D Så han måste åka buss emellan södertälje och strängnäs.

Imogon har jag äntligen lite saker på min agenda, hehe de är inte varje dag ;D Först ska jag på arbetsförmedlingen ocg få papper på skivna, sen ska jag till posten och skicka iväg paket...sen funderar jag på om jag ska gå till friskis och svettis och kolla vad de kostar om jag ska börja spinna, är så sugen på att börja röra mej...eller så kanske jag går på badhuset och kollar vad de kostar att motionssimma, de borde ju inte kosta så mycket. Men nåt vill jag göra iallafall, måste försöka få med mej matti oxå, hehe ;D Fast iof så går de ju att cykla än så man kanske ska spara pengar och håppa på cykeln ;D

Igår hade vi max träff, de va trevligt...lite kaos som vanligt men inget man dör av iallafall ;D hehe...

Nä nu orkar jag inte skiva mer...

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0