What?

Hehe ja jag är vaken kl 7 på en lörda morgon, och vilken härlig morgon de är...solen den lyser ;D

Har skjusat matti till tåget, han ska till stockholm och jobba så han får ihop lite extra i kassan, haha.

Jah vi va ju och kollade på dead by april, men ja, dom SÖG Live, asså dom är bra men inte live...ja och sen på natten så trodde jag att jag såg nisse så matti ringde han men han va i stockholm och han behövde folk, så 20 i 2 på natten så va de bara att åka hem och sova 2 timmar så matti skulle orka jobba alls. hehe..han hade ju druckit oxå så så de va bara att hoppa på tåget :D

Nu har jag fikat lite keso och druckit lite mjölk, jag va sååååå sjukt hungrig. Nu ska jag lägga mej i sängen och läsa och förhoppningsvis somna om en stund, annars kommer jag vara helt mongo hela dan :D

Bilder kommer sen, från andra datorn...

Älskar dej mest på hela jorden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0