EN miljon eller två..

Fan vad jag hatar när vi har lite pengar och allt bara tjorvar, nu är de punka på volvon, fan precis en veckan innan jul...dom pengarna hade varit bra att ha till julmat men men. Eftersom mercan laddar dåligt och har blankslipna däck och bmwn är obesiktad så är vi billösa en stund. Konstigt men skönt, om de hade varit gratis att fixa bilen då hade jag inte brytt mej så mycket men de är just de med pengaaaaar...

Ikväll kommer pappa och BI med lite nybakat, gött gött...ska bli lite mysigt att dom kommer hit innan jul.

Nu sitter jag och väntar bara på att matti och rikku ska ringa så jag blir glad igen, de betyder att dom har hittat billiga däck nånstans. Och sen ska vi fara och käka lunch...

Älskar dej min snygging <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0