GOD JUL ;D

Jeeeeej, nu är kl kvart över 12 så tekniskt är de den 24 Dec, Julafton....
Jag har just spelat bingolotto, ingenting så klart...men de är tradition ;D Men matti orkade inte vara vaken så länge eftersom han jobbat hela dan, men de gör inget.
Nu är de Ett päson till farsa, har inte sett den tidigare.


Jag har sagt de en gång tidigare, bråka med nån SOM BRYR SIG....du är patetisk och alla vet de redan så sluta gör bort dej. God Jul på dej oxå....

Anonym
om Snööööööö....:
Man börjar fundera på om du verkligen kommer från gällivare medtanke på att du aldrig har sett så mycket snö i hela ditt liv, stackars liten..
----------------------


Tur att de är Jul och jag är på bra humör för jag orkar inte sjunka till din nivå och bråka...Och jag behöver inte säga mer, din kommentar bevisar hur barnslig man får vara...



Nä nu ska jag fortsätta kolla tv och sen lägga mej och mysa baki älsklingen ;D

ÄLSKAR DEJ MATTIAS <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Undrar vem fan som är patetisk om fan inte du.. Sorry. Du motbevisar dig själv hela tiden.

Sluta härma mig då i sånt fall eller är du så jävla avundsjuk på mitt liv att du måste ta efter eller vadå?? Vad hände med hunden ni skulle skaffa då?? Just ja det var ju bara en massa snack, vad hände med att ni skulle gå ner i vikt då också bara en jävla massa snack.. Det är ju jätte bra att sitta och dricka socker och äta onyttigt mat om man ska gå ner i vikt eller inte.

Du och din pojkvän kan ta eran löjliga bilsida och sticka och åt helvete. Hoppas snuten lägger ner sidan för att den är olaglig. Och det är ju jätte bra att ni kastade andreas datorer när vi sa att ni skulle komma och lämna dom, det bevisar ju bara hur jävla lata ni är för fan.

Om du ska tro att du är störst bäst och vackrast på denna planet så kan du fan flytta hem till gällivare också.

2009-12-28 @ 23:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0