Inge lördas mys...än...

Hehe matti har suttit och spelat och nördat med slampus och wigis ända till typ nyss, jag har legat och kollar typ 6 acsnitt av 90210 på min lilla dator vid sängen ;D Är inte så intressant att sitta och kolla när 3 killar spelar krigspel och snackar sånt man inte fattar :D hehe

Nu ska vi fara på stan och kolla en vända, de är ju lussevaka, måste ju kolla om de är lika mycket röj som de brukar vara i kiruna och gällivare...fan jag har hemlänktan, de är helt sjukt...MEN de har faktist snöat idag, gissa om jag vart överlycklig som en liten unge, hehe

Jag vet inte vad jag ska skriva mer för de har inte hänt så mycket mer idag faktist...

Älskar dej mest min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0