Löööve <3

Snööö i massor ;D


Jag i min nya paljett vest ;D


Fick 1000 kr av moste i julklapp, så vi va på stan en vända och kollade...jag hittade vesten, en klänning och en tröja som är extra tjock, men när jag kom hem och provade klänningen så va den för liten så jag fick byta, eller jag kollade en och hittade ett linne med lite paljetter på som jag kan ha till nyår ;D Svarta linnet med knappar som jag har på mej köpte jag från Gina igår ;D

Nyss har annette varit här och vi har käkar köttfärs med spaghetti sen vart de lite kaffe/cola vanilla och fika bröd.

Nu sitter vi bara och kollar lite serier och tar de lugnt...

Älskar dej mest på hela jorden, förlåt för att jag har varit lite sur <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0