Mitt 2009

Hittade denna på Kenzas blogg ;D Jäkla svåra frågor men kuliga, hehe....


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tog Lastbilskortet, vilket jag ALDTIG trodde att jag skulle göra, galet. Jag åkte färja, när vi åkte till damark, dit jag aldrig varit till heller. Jag firade jul här hemma i Eskilstuna för första gången...

2. Höll du några av dina nyårslöften? Avger aldrig nå nyårslöften...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? hmm...jo eller ja några ytligt bekanta bara...

4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack gode gud..

5. Vilka länder besökte du? Damark....ja jag är trååååkig ;D

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ett jobb eller en sysselsättning, PENGAR ;D

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Maj måndad, när jag klarade lastbilskörkortet!!

8. Vad var din största framgång 2009? Lastbilskörkortet, jag tycker de är helt overkligt att jag har klarat av de :D *klappar på axeln*

9. Största misstaget? Att jag inte tog chansen att köra studenterna med lastbilen, att jag sumpade allt med ams...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Neeee...inge annat än förkylningar och öm rygg..

11. Bästa köpet? Oj vad svårt...hmm...spikmattan (bara för att jag köpte den typ igår ;D)

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och mat...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag kände mej väldigt lycklig och lugn i själen när jag och matti spenderade en månad i Norrland...men de va skönt att komma hem igen men ja. Annars är de miljoners tillfällen då jag kanske sitter på standen i sommras och bara njuter och kollar på min älskling <3

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Hmm, Lady Gaga helt klart iallafall men annars är de väl massa men inge så där som jag kommer på nu ;D hehe...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare men nu på hösten och innan jul har jag varit väldigt nedstämd och ledsen...

16. Vad önskar du att du gjort mer? Sökt mer och hårdare jobb, stått på mej mot människor som försökt trycka ner mej...

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit Nervös ;D

18. Hur tillbringar du julen? Helst hemma bland massa vänner och familj, men iår vart det hemma med min älskling men de vart mysigt det med ;D

19. Blev du kär i år? Jag är konstant kär <3

20. Favoritprogram på TV? Oj, GG, Greys, Dexter, Nya 90210, DH, OTH...plus en massa mer men dom laddar jag jämnt ner ;D

21. Bästa boken du läste i år? En sorts kärlek och Änklingen av Ray Kluun. Smärtsamt bra böcker...

22. Största musikaliska upptäckten? Lady Gaga, eller vad menar dom med den här frågan?! Mej? hehe jag kanske kan vissla lite bättre eller nej, Jag är grym på Girarr Hero ;D

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar ;D

25. Något du önskade dig men inte fick? Smörgåstårtan :(

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Inget typ, shoppade lite, käkade tårta (vanlig) och tog de lugnt.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att min älskade mamma hade funnits kvar i livet men de går ju inte så kanske att jag hade fått jobb och fått tjäna egna pengar.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Hmm, nyupptäck för mej själv, jag har kommit på att bara för att jag inte är den smalaste så måste man inte ha dom fulaste kläderna.

29. Vad fick dig att må bra? Matti <3 och norrland <3

30. Vilken kändis var du mest sugen på? öööö, jag vet inte...fan va svårt...

31. Vem saknade du? Svår fråga?! Mamma så klart, så de gjorde ont i hjärtat stundtals...

32. De bästa nya människorna du träffade? Oj en jäkla massa, och kul har jag haft....
--------------------------------------

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0