Mys dag ;D

Helt underbar dag har de varit idag ;D

Saknar min älskade mamma bara, tänk om livet hade varit lite annorlunda...

Nu sitter vi och varvar ner, ska äta efterrätt snart, choklad pudding med grädde och mandariner ;D hehe..gött gött.
Matti spelar lite nörd spel i mellan åt oxå, hehe han är så spelnörd ibland ;D Jag fick min älsklings parfym av matti, och min telefon då så klart ;D sen fick jag en bok och massa pengar av pappa, Britt inger, pimu och mira ;D hehe...
Så imorgon blir de stockholm en vända och hälsa på hos anna...de blir roligt, har inte varit till henne..hmm de är typ 5 år sen eller nåt.

Nä nu ska jag ta på men en tröja och fixa efterrätt ;D

Älskar dej min snygging

GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0