Skit...



Jag älskar julen men fan de är jobbigt...de är jobbigt att fira en jul utan mamma, fan hatar att må så jävla illa att jag knappt kan andas, de gör så ont!!
Idag när jag strykte gardiner så kom den där doften av ånga och kläder eller ja, ni fattar och jag minns jularna när jag och mamma fixade alla julsaker och myste hemma och de va jobbigt men ändå härligt att minnas de.
Fan de känns som att den här julen kommer vara extra svår för vi ska fira den här nere, vi har inge släktingar eller familj här så de kommer kännas skit tomt.



Fan vad jag önskar att livet vore annorlunda, varför just jag och min familj? hade inte vi kunnat få ha de så där mysigt som andra familjer har...jag vet inte hur de känns att bråka med mina syskon och jag har ingen att prata med om matti med, jag kan ju inte gnälla om han till han ;D hehe...

Känner mej lite nere nu på kvälls kvisten men jag vet att jag mår bättre på morgonen men kvällarna är värst...

Jag drömmer om mamma varenda natt...allt är så bra och skönt, ända tills man vaknar och inser att livet inte är så nå mer...



Utan min älskade så hade jag aldrig orkat med, han ger mej styrkan att leva och följa mina drömmar!!
Älskar dej av hela mitt hjärta Mattias

Älskar dej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0