15 tusen fattigare, volvo 855 rikare

Nu har vi varit och köpt en volvo 855, ferrari röd ;D Skit fin i lacken och invändigt....
Nu har vi varit och käkat pizza på american, hehe freppe är ju här så de är tradition, fniss...och nu sitter jag ensam hemma för matti och freppe åkte från pizzerian till mattis jobb, han ville visa upp den för riku.
Jag funderar på om jag ska spela lite GH fast jag kanske ska renbädda i sängen först för johan och cissi har sovit där...

Fan jag hade velat flytta till ett hus, asså jag hade tyckt de va så underbar att ha nå eget...och så slipper man cp grannar, asså jag är så less för gubben ovanför har spelat nå jävla trubadur musik mitt i natten, jag är bara glad att matti kunde sova men han höll på att försova sig i morse, asså jag har ju alltid min telefon på alarm 20 i 5 så om han försover sig så hinner han ändå på jobbet och ja i morse när kl ringde så fick jag knuffa upp han, hehe...

Just de, jag måste ta fram en matback åt han till imorgon...

Nä nu ska jag gå men ja, bilder kommer imorgon tror jag....ska försöka använda kameran lite mer än bara på helgerna ;D hehe...

Älskar dej min Nallebjörn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0