Bilder ;D

Här bilderna på ny sängen ;D

Stökigt som tusan men ja ;D hehe man förstår ju...


Tillhörande Nattduksbord med glasskiva ;D


FIna detaljet ;D


Ska fixa en svart sån där som man sätter runt madrassen istället för den där vita kappan, de ser lite dumt ut men jag vill skydda madrasserna så mycket som möjligt ;D

Fan jag är så jävla förkyld, de är som i lördas, jag är helt slut i kroppen...
Jag VILL inte vara borta från ETT, de känns så dumt för man missar så mycket, men de är "bättre" att jag är sjuk nu än när vi ska börja köra...Man får ju se på morgonen hur de känns.

När jag kom hem från ETT så la jag mej baki matti och somnade i 2 timmar, gud så skönt men jag hade lätt kunnat fortsätta, är helt slut...

Älskar dej mest...

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0