Blir helt chockad alltså..

Satt och kollade på efterlyst och sen när de kom om toni allden och man fick se hur han hade gjort allt och han stod där och sa "fy fan" hela tiden för han är så chockad själv så kom tårarna, asså att bara höra hans röst, dialekten och sånt gör att jag börjar bara skaka och gråta, fatta att de kan ha varit vem som helst, de är en av oss Gällivare bor...
Sen att han har skjutit henne och sånt tycker jag är så overkligt, man tränger som bort allt men sen när man får höra och se sånt så blir de så jävla verkligt.
Näst vecka skulle som live sända från Gällivare, asså de oxå, de är ju roligt att gällivare får typ uppmärksamhet men de är ju av HELT fel anledningar....

Nu har matti åkt på jobbet och jag kollar lite tv, funderar på om jag ska lägga mej redan och läsa och soooova ;D

Få se hur man känner sig på morgonen, är helt borta nu...

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0