Förkylningar och Lasange ;D

Haha, både jag och matti är båda ganska förkylda, eller ja jag har min jävla bihåle skit. Men men man fr väl kurera sig så man blir bra, för om jag kommer in på lastbils grejen så börjar jag redan på måndag, jisses, asså allt börjar på en gång, skulle inte förvåna mej om dom ringer om nå jobb imorgon oxå *asg*

Sitter nu och kollar när matti och fredde spelar bowling på wiit, jag är alldeles för mätt för de...de vart ju lasange idag så då kan ni ju gissa att jag har vräkt i mej ;D Va på Ica och köpte eukalyptus saker som man brukar sätta i varm mjölk, och honung och sen köpte jag en locktång åt mej, kännde att de va jag värd ;D (fick ett paket av mommo idag med tjockisar och min flisjacka och i ena sockan så låg de ett kuvert med 700 kr ;D så då passade jag på att ta 200 därifrån och sen får väl resten gå till nå annat)

Beställde en jacka och ett par byxor från ellos.se igår, man måste ju passa på när matti sover ;D hehe...

Nä nu ska jag ta och bädda ner mej under filten och slappa bara ;D

Älskar dej min älskling

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0