Glasögon?!

Fan, måste man kanske skaffa glasögon....
Jag va på läkar undersökning, för att jag ska kunna ta C kort så måste man kolla synen och lite sånt och på vänster öga så har jag 0,6 och på höger 1,0 och med båda har jag 1,0 så jag blev godkännd men där kan boven till mina huvudvärkar vara ;D Så jag ska boka tid till undersökning så får man se vad dom säger, kanske får ha när man läser iallafall...

de är helt läskigt för bär jag blundar med höger öga så ser jag den här texten suddigt och när jag kollar med båda så ser jag perfekt, de är helt sjukt....jag vart helt chokad för jag har aldrig märkt att de är sååå dåligt.

Nåja idag va jag som sagt på ETT men vi slutade redan 12, så de va skönt som tusan, åkte hem och sov ;D Vi fick Tungboken idag oxå, ska kolla igenom den lite i helg...

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0