God morgon

fasiken vad jag är trött, har suttit nu i 40 min och väntat på mattis bror med tjej, han sa att dom skulle va här vid 9 men kl är snart kvart i 10...Matti skickade ett sms och väckte mej 20 i 9 så jag flög ju upp på en gång.
Och freppe ligger och sover i vardagsrummet så jag sitter här i köket och pysslar med datorn, iallafall tills den dör ;D

Håller på och laddar ner senaste One tree hill och Gossip girl, rooooligt...de  är helt klart dom bästa serierna som går ;D

Matti skickade sms nyss att han har tagit ledigt från 12 idag så han hinner träffa johan, de blir skönt, då hinner man ju göra nåt idag oxå ;D Halv 4 ska vi åka till köping och kolla på en volvo 855, hoppas den är fräch för isåfall tar vi den på stört...
Sen imorgon eller på torsdag så ska vi åka till ikea och kolla soffa, hoppas den är härlig att sitta i....

Nä nu ska jag gå och käka lite frukost och väcka freppe ;D

Älskar dej Mattias, du är min, bara min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0