God Morgon

Idag är de en bra morgon trots helgen...och trots att de är måndag ;D Matti skulle vakna halv 9 och åka och kolla knäet på lassa men han orkade inte så han får fara imorgon, nu ligger han och sover än, tänkte väcka han om en halv timme...då har han fått sova ordentligt.

Fan jag öveväger att sluta blogga, asså om jag inte får skiva vad jag vill på min blogg (i den mån att jag inte hänger ut nån) så känns de så trist. Jag skriver inte namn om jag vet att dom inte vill de och jag har försökt att bara skriva om mitt liv och funderingar men jag vet inte om jag orkade me de nå mer...
FÅr fundera lite mer på de...

SOlen skiner idag ;D

Kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har också haft mina stunder då det känns aptrist att skriva. När jag inte har något att skriva om. Men sen kommer inspirationen tillbaka igen:).



Ge inte upp. Kram

2009-02-09 @ 18:08:50
URL: http://www.amandasdagarblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0