Hahahaha

Ja asså de jag mena igår med att om du läser min blogg va menat till ALLA som läser min blogg ;D hahahahahaha Jag är ju nyfiken på vilka som läser min blogg ;D *asg*

Matti gick just ut och fixa med sierran för de kommer en gubbe kl 12 och hämtar den ;D skönt som fan...

Ikväll blir de träff...måste ladda upp batteriet i kameran ;D Jag hade en lista som jag vill ladda upp här men de går inte att kopiera in grejer, jag blir knäpp... Jaaaa nu gick de ;D

----------------------
Vem har skickat meddelandet högst upp i inkorgen?: Denice F Mob
Vad står det?: Du är så jävla söt ;D

Vem har skickat det tionde meddelandet uppifrån?: Lilja Ö mob
Vad står det?: Igår drömde jag att jag åt en femkilos marshmallow, när jag vaknade va kudden borta...

Vem har skickat det tjugofemte meddelandet uppifrån?: Teres J Mob
Vad står det?: Varje kväll tänker någon på dej innan den somnar. Minst femton personer i denna värld älskar dej. Den enda orsaken att någon skulle hata dej är för att personen bill vara precis som du. De är minst två personer i denna värld som skulle dö för dej. Du betyder världen för någon. Och någon där ute ser dig som sin sanna kärlek.

Vad står det i fjärde meddelandet under det? 3 Spermier råkar komma med i en utlösning. Nr 1 skriker: "jag vill komma först till ägget och bli en pojke". Nr 2 skriker: "nej jag vill komma först och bli en flicka". Nr 3 ser ledsen ut och säger : "håll käften båda två. Av lukten att döma har vi alla 3 hamnat i röven".
Vem har skrivit det? Teres J Mob

Från vem har du mest meddelanden? *Älsklingen

Från när är ditt äldsta meddelande? 15 dec 2008 (som sagt, jag rensar ofta)
Vem skrev det och vad står det? Vilken sexbomb ;D länktar tills jag får se dej på riktigt ;D Älskar dej. Kyss ;D från Älsklingen

Vad står det i ditt översta meddelande i utkorgen? har inga meddelanden där..
Till vem skickade du det? ......
Vad står det i ditt meddelande längst ner i utkorgen? .....
Till vem skickade du det? .....

Gå in i inkorgen,blunda och klicka ner i 5 sekunder vad står det i det meddelandet? I want to have the best sex whit you right now.
Vem har skickat det? *Älsklingen så klart ;D hehe...
--------------

Nu har jag laddat ner Guitar Hero World Tour Soundtrack ;D de är ganska roligt...
Nä men nu ska jag slänga kamerabatteriet på laddaren och sätta över albumet på telefunken och gå ut och kolla hur de går för matti ;D

Älskar dej min Snygging ;D

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0