Händelserik dag

Fast de kanske ni redan har märkt på min blogg...men jag är ju inte den som gräver ner mej även fast de känndes som skiiit i morse, jag har aldrig varit med om att nån bara vänt från bra till skit på 10 min....men nu vet man de iallafall...

Men de är som min kusin sa, de är inte mej de är fel på, jag väljer bara fel vänner...de tål att funderas på, tydligen är jag ju helt sjukt i huvet och sånna ska väl inte kunna ha vänner?!
De känns så jävla trist för jag känner inte så många här och så blir de så här, de är som när man gick på skolan, jag trodde att när man blir vuxen och umgås med mogna (trodde jag iallafall) vuxna människor så kan man prata igenom allt och så...
Nä nu ska jag inte tjata mer om mina bekymmer....

Idag har jag tvättat ALLA kläder, eller ja asså Alla skitiga kläder, hehe...men jag har sängkläderna kvar, måste ta och gå ner och boka imorgon ;D ta fingrarna ur röööven, hehe...

Älskar dej Mattias "Macaudio" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0