Helt slut...

Asså jag är helt slut, de är sängen nästa...hehe sist jag gick och la mej innan 12 är ett tag sen. Idag började vi kl 10 och satt och lyssnade på han fram till kl 15, med lite raster i mellan ;D Sen gick vi en liten rundtur och sen fick vi åka hem, men imorgon börjar vi kl 8, gaaa...hur ska jag orka börja halv 8 varenda dag ända tills maj, asså fan jag är ju van att inte vakna före 9 och imorgon ska jag upp 6.45 så jag hinner äta lite och sen packa ihop och sen åka iväg ;D
Jag måste hinna på KFG sen oxå, får kanske fixa med ett papper och åka på lunchen, annars får jag åka på fredag då vi slutar vi tidigare ;D

Nä nu blir de sängen ;D

Älskar dej min älskade...

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0