Ikea lördag ;D

Nu är vi på väg till ikea och hämta våran älskade soffa ;D och bäddmadrass till den. Sen ska jag kolla så klar lite mer...hehe

Asså om du är sur på mej så kan du väl säga de?! snälla...jag vill ju veta vad jag har gjort isåfall....

Älskar min älskade datorn, de är så härligt att kunna sitta som nu i bilen och skriva och när jag är klar med den så sätter jag bara ner den i handväskan, de är så behändigt.

Fasiken vad trötta vi är, vi skulle åka vid 10 men ja, tomas och cissi kom nu men de gör ju inget...vi har ju inte bråttom för om vi missar fotogrejen så får vi iallafall fara på träffen ikväll. Men jag fick inte upp matti fören 20 över 10, hehe....
Nåja imorgon får vi sova utan väckar klocka...hehe apropå väckar klocka, matti har ju en med en raket på som skjuter iväg efter 10 sek och då måste han leta upp den och sätta den på plats, och han har ju haft den på 4 varje morgon den här veckan och jag sa till matti innan vi somna att visst är den av, och han kollade och de va den men fan 10 4 så börjar den leva om, UNDER MATTIS KUDDE, hahahaha jag fattar inte riktigt vad han har pysslat med, och sen satte han den på snozze så varje gång jag somnade om så började den leva om. Men tillslut så stängde han av den men så va jag så sur så jag har sovit dåligt efter de...hehe men så kan de vara ibland.

Nu är vi vid Rytterne ;D

Fan jag har inte använt min kamera på typ hela veckan, jag försår inte, fast den ligger framme så glömmer jag bort de sen, helst de där med maten, haha alltid efter att jag ätit klart så kommer jag på att faaaan de va ju de jag skulle göra, hehe ;D

Nä nu ska jag sluta skriva och kolla runt på andra sidor, vi är ju framme typ snart (eller hur, hehe)

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0