Inge penkis idag heller

Jäkla oxå...
Matti har 50 kr på kontot så jag hoppas att han har fått pengar från svenska spel idag annars blir de nog att sitta hemma hela dan och stirra på tapeterna, hehe och dricka vatten till maten. Nåja fan jag ska inte gnälla, vi har ju mat hemma iallafall.
På torsdag kommer de 1000 kr för telefonen iallafall så de är ju bra, då får man fara och stor handla.

Fan i morse hade jag kl på 9 men jag snozade en halv timme och tänkte nä nu stiger jag upp men jag vaknade igen 20 över 10, hehe...tur att jag inte ska nånstans idag, men på onsdag ska jag på kfg, måste nog åka buss då. Och på freda måste ja ha bil när jag ska på tuna park. Men jag är lite fundersam över de där än, måste prata med lotta på kfg men hon kommer säkert bara säga att jag ska gå dit, fast de tänker jag ju göra ändå men de är ju sen om jag får de som jag är lite osäker på om jag ska ta de, fast jag VILL!!! Jävla skit...

Min snygging hade jätte ont i ryggen i natt men han for på jobbet ändå. Boven är bowlingen och flyttningen vi gjorde i fredas, men men de kanske hade blivit bättre, han har inte smsat och gnällt än iallafall ;D
Älskar dej av hela mitt <3


Haha igår när vi va på ICa och handlade kom de fram en gubbe med sin dotter baki sig och frågade vart jag hade köpt mina skor, att hans dotter ville ha sånna...så matti fick säga att han köpte dom på ebay och att dom kostade typ 800 kr, att han skulle söka på UGGs ;D


Och när jag va i gällivare sist och jag och linnea va på dollar så kom de fram en tant och frågade vart jag köpt min gröna vinter jacka, hehe....

ganska roligt att få de bekräftat att man har hyfsat snygga kläder men kanske inte alltid sånna som alla andra har ;D

Nä nu ska jag ta på mej lite kläder och börja göra nå vettigt istället ;D

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0