Kärlek <3

Hela Jorden och All Rymdspace.
Stjärnstopp
Och allting man inte ser
Och allting man inte vet
Och allting man inte hör
Gånger nio
Så mycket är vi Tillsammans

Den här dikten beskriver precis hur jag känner för Dej, du betyder allt för mej.
Jag tror att de är skrivet i stjärnorna att vi ska vara tillsammans, att de va vårat öde att träffas och bli ETT.
Känslan jag har när jag tänker på vårat liv tillsammans går därimot inte att beskriva, jag känner mej så hemma med dej, de är vi och de bara ÄR så, de finns inget som kan ändra på de.

Jag älskar dej min NalleBjörn

Tack för din otroliga själ, dom som inte ser hur fin och vacker du är, är blind!!

Kärlek till dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0