Läskigt tangentbord...

Jag sitter på stordatorn med ett vanligt tangentbort, de är lite läskigt för allt är så brett :D hehe...

Jag känner mej så där typ konstig idag, som att om matti råkar säga ett fel ord så kommer jag böja gråta, får försöka tänka happy tankar ;D hehe...

Fan jag har suttit och räkna matte, asså de är helt sjukt vad mycket man har glömt bort...jag sitter och kollar i matteA boken för att fatta lite men jag tror man får ta hjälp av han där på komvux. Asså bara jag kommer igång så tror jag de funkar...eller så kanske jag måste läsa igenom hela matteA boken innan...hehe
Som sagt matti kommer tycka om mej fast jag inte klarar av matten ;D

Snart kommer matti hem, har va lite krasslig så de blir kanske att fara och stor handla själv...vi får ju se hur han mår, men i morse tänkte han nästan sjukskriva sig men han pressa sig upp ;D

fan vad jag hade velat vara där uppe nu, de är helt sjukt vilket norrlandssug jag får imellan åt.

Nä men nu ska jag plocka lite innan matti kommer hem så han inte tror att jag har suttit här hela dan, haha..

Älskar dej min Nallebjörn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0