Ledsen

Asså jag fattar inte, jag har tydligen snackat skit om nån på min blogg och nu är hon as sur men jag fattar inte för de enda jag skrev va att jag ville att hon skulle säga om hon va sur...men de såg hon som att jag snackar skti och nu har hon lämnat en anonym kommentar....

De är som när man va liten och inte ville göra slut med sin kille så bara undvek man han istället för att bara prata med personen.

Orkar inte gråta mer över dej...
-------------------------------------------------

Idag har jag varit och kollat i Annettes nya lägenhet, skiiit fin...dom höll på och tapetsera nu och så ska dom måla i köket. Jag ska hjälpa dom att flytta lite lådor och grejs i veckan...matti jobbar ju ändå eftermiddag så ;D

Nu håller jag på och tvättar och händer upp kläder och matti är ute i garaget och tömmer sierran för de skulle komma över nån och kolla på den idag, annars får vi den ändå såld på onsdag...

Måste skriva handlings lista för några veckor framöver så man klarar sig tills matti får pengkis igen...

Jo här är vardagsrummet oxå

Före


Efter


Och ny bilen ;D


Nåja
Älskar dej Matti...

Kärlek <3

Kommentarer
Postat av: linnea

fan vad snyggt det blev med soffan & mattan! :)

2009-02-08 @ 18:17:41
URL: http://leobanan.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad fiiint det blev! Och vi har ju också köpt volvo. Ska vi bilda klubb??



KRam

2009-02-09 @ 18:10:36
URL: http://www.amandasdagarblogg.blogspot.com
Postat av: jenny

Åh vad snygg soffa,ja vill å ha:).

Du ska inte tänka på det tråkiga, man måste kunna skriva eller säga vad man tycker.

& blir man sur över det så får dom bli det. Tänk inte på det,det blir bättre. Kram i massor från "stora syrran"

2009-02-09 @ 18:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0