Lite Photos ;D

Hehe jag är svin dålig på att fota på sista tiden har jag märkt, men nu har jag fotat alla nya kläder jag köpt på sistånne ;D

Rolig väst/linne


Gråa spets leggins


Gjort om de övre hålet ;D


Korta Harembyxor (ignorera pricken)


Mc inspererad jacka i swettis tyg


Grön längre linne


En ny väska så jag ska på plats med ALLA min böcket ;D


ETT Center, kolla in tiderna, hehe ;D


Tungboken ;D


B korts teori boken


Lite små böcker ;D


Ja, de va bilderna de ;D

Nu sitter jag och kollar på simpson och funderar på om jag ska åka på ica och köpa dom där byxorna som jag såååå gärna vill ha ;D Men dom kostar 199 kr, så jag vet inte...
Ska fara imorgon och boka tid till syn undersökning, eller ja fråga vad de kostar iallafall till en början ;D

Har huvuv värk igen, funderar på att ta och lägga mej och vila lite...

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0