Natt

Nu är kl natt, hehe och jag funderar på om jag ska ta och lägga mej och försöka sova, är nervös inför imorgon, inte så mycket för själva att åka dit men för att om jag inte fattar nåt, asså de är ju ett tag sen man har hållt på med matte. Men matti sa att han tycker om mej även om jag inte klarar av de men de SKA jag!!!!

Undra om man får låna saker eller om man måste vara och köpa...nåja de får man väl se imorgon.

Har suttit och kollar på facebook på mina gamla klasskompisars bilder och sånt, de är ganska roligt...saknar den gamla goda tiden när man inte hade så stora bekymmer och man umgicks med folk hela tiden.

Nä nu ska jag lägga mej och läsa lite och krama en sovande nallebjörn...Tack för att du är så underbar, de finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag älskar dej!! Utan dej skulle jag nog inte sitta här.

God natt

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0