Omöbleringen går segt...

Jaha. jag har börjar omöblera i tron att jag börjar och matti fixar klart i garaget för de tar ju inte så länge men ja, nu är kl 16 och de enda jag hade kunnat göra är att rensa skrivbordet, vänt soffan(gamel soffan, bortskänkes mot hämtning), flyttat storfikusen, tömt vitrinskåpet och flyttat den. Nu måste jag ha mattis hjälp för de är såååååå mycket sladdar överallt ;D
Man jag vet att han är klar men han står och pratar med grannar ute på gården, hehe...

Kl är ju matdags snart oxå, men jag hade velat få bort lite flaskor brevi spisen, har ju tömt vitrinskåpet så jag satte alla flaskor i köket, men jag vill inte laga mat om dom är så nära spisen, tänk så poppar dom?!

Hehe fan jag lyssnar på versta bra musiken, GH soundtrack, fundance (eller vad den nu heter) och lady gaga på att den hoppar omkring, och de blev ju fan en bra blandning ;D

Nu kom han in så vi ska fixa lite och sen laga pasta carbonara tror jag...

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0