Ondag i ett nötskal

Jag har typ inge gjort så mycket, varit på KFG på morgonen och lyssnar på conny...sen va jag och matti och pysslade med sierran. Sen åkte älsklingen på jobbet och jag gick in och började stryka (!!!) sängkläder (!!!!) hehe...men de va ganska rogivande...sen har jag joxat i köket och sånt. Letat lite jobb och försökt skriva ut lite cvn men skrivaren brååååkar med mej så klart ;D

På Lördag är de alla <3 dag, undra vad man ska hitta på, asså de blir inte stort men käka gott och mysa och sen hitta på når roligt på kvällen och kanske dricka lite moet ;D hehe

Jag länktar upp, asså jag länktar till mina vänner och pappa...saknar mamma oxå men de går ju inte...

Nä orkar inte skriva mer..

Ja som ni märker så räkte de med lite uppehåll bara men jah, här är jag igen...

De är MIN blogg!!!!

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0