Ont i näsan igen...

Skit, fans jävla förkylning...jag nyser som en galning och torrhostar och de kliar i öronen, de är så jävla jobbigt när man sitter på ETT och ska försöka lyssna och försöka vara uppmärksammad, men men de måste funka...
Får vila till helgen, matti ska ju till göteborg så jag får ta och vila i massor, lite trist när han jobbar natt och sen ska han bort och kommer hem på sönda och då ska han ut och jobba natt igen, så jag får inte sova med han på typ 2 veckor ;(

Nä nu ska jag ta och mysa med matti lite och försöka vila...ta lite alvedon och massa sånt...

Älskar dej <3

ps. bilder kommer sen, imorgon eller när jag orkar fota ny sängen (ramen alltså).ds

Kommentarer
Postat av: Linda.A

Hejsan!

Nu hittade jag din sida=). Glömde ju säga grattis när du kom med på utb. Hoppas att ni har det bra. Saknar dej =) Kramiz

2009-02-25 @ 00:56:03
URL: http://lindano1 bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0