Så jävla sliten alltså...

Fack jag är så sliten, asså jag brukar vara förkyld och ändå funka om jag bara tar de lungt imellan oss, men idag är jag helt borta, som att jag bara sovit 2 timmar eller nåt men jag har fan sovit 12 timmar och jag hade lätt kunnat fortsätta.

Jag sitter och kollar på britneys dokumenter på 4an, asså de är så man börjar gråta, asså är de så konstigt att hon fick ett spykknäpp när hon vart hon än går så måste hon ha livvakter och skit runt om sig efter som papparazzisarna är ju helt knäppa. Fattar dom inte att hon bara är en vanlig människa. Men ändå, hon bor ju där..asså hon väljer ju att bo där, de finns ju ställen där dom kan på som är helt lugna, asså inhägnade områden ;D

Nä men nu ska jag ta och vila mej lite så jag orkar iväg på apoteket och hämta maaaaaT ;D

Älskar dej min älskade, tur att du står ut med mej ;D

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0