Saknar min familj...

Jag kan inte beskriva tomrummet i mitt hjärta...jag känner mej så ensam ibland.
Jag är så tacksam för att matti är min familj nu men jag kan inte prata med han om ALLT, sen vill jag inte tjata på han om alla mina problem.

Jag saknar pappa, eller jag saknar en pappa som är mer intresserad i mitt liv....

Jag blev nästan tårögd igår när jag och matti pratade om att jag kännde mej nervös inför matten, och att om han kommer tycka om mej även om jag inte klarar av de, då sa han att jag va den smarta i den här familjen...Asså jag fattar ju att vi är en liten familj men han har aldrig sagt de så och de får mitt hjärta att klappa ett extra slag för den mannen alltså! Jag måste bara säga att han är så söt för varje morgon innan han åker på jobbet så kommer han och väcker mej och ger mej en hejdå puss, fast han är försenad till jobbet....de är kärlek de <3



Nä nu ska jag sluta snyfta och kolla lite tv innan de blir sängen ;D hehe...

KÄRLEK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0