Städ dag ;D

Har pluggar igen tosdagen idag, eller inte riktigt helt, ska göra resten imorgon...
Sen fick jag nå knäpp och började städa i våran skrubb som vi har, och de va massa kartonger och skit, efter soffan ;D Körde in bilen på gården och packade den upp till taket, hehe...massa tidningaroch sånt men nu är de tomt och fint, eller ja de är ju alla pantburkar kvar oxå med de tar jag nog imorgon istället...

Man måste passa på medan gubben är borta med Fan vad jag har slösat pengar idag, ursh...hehe 900 typ, på tanka för 200 och resten är på ica, bläääää och jag har inte handlat destå mer mat, så jag hoppas verkligen att de löser sig med pengar där i mitten på mars för då kommer de va ganska tomt...
får väl ringa pappa i värsta fall....eller sälja grejer ;D

Nu har jag duschat nyss, ska blåsa håret och ta på mej lite mys kläder...ta en macka och slappa bara ;D Nog för att de är typ de enda jag gjort under hela helgen men då är förkylningen nästan helt borta, SKÖNT!!!

Imorgon kommer älsklingen hem igen, skönt som fan...de är så ensamt hemma utan han.
Men han börjar jobba igen kl 20 =(

Älskar dej <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Skönt att din förkyldning snart är borta (:, min har precis kommit :/

2009-03-01 @ 09:58:41
URL: http://angeliicacarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0