Trött

Fan vad jag är trött alltså...sov som bara 4 timmar, men de gick bra ändå, dom ringde nyss och sa att jag har blibit antagen, så på måndag kl 10 så börjar jag på ETT ;D

Hoff, asså jag förstår inte vad de spelar för roll om jag har två miljoner på kontot och lånar pengar till nån så förväntar man ju att man ska få tillbaks. Lovar man att betala tillbaks ett visst datum så är de väl inte så svårt, då kan man ju medela att man inte kan de isfall....Nåja, typdligen så spenderar jag 9000 i veckan, sen vart den summan kommer ifrån har jag ingen aning om...

Äh, idag är en glad dag, Kläderna kom *asg*

Pratade med pappa oxå, han blev glad ;D hehe...

Nä jag känner mej helt slut, är less på skit och sånt...

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0