-28 grader...

Asså de är ju sinnes, man orkar ju fan inte gå utanför dörren när de är så kallt....
Jag hade velat att de skulle vara lite mildare så man kan köra skoter eller sånt, de hade varit roligt. Imorgon är de torsdag sen är de fredag sen är de lördag och då åker vi heeeeem igen, de är lite läskigt men ändå skönt, jobbigt dock att äka bil hela vägen, kommer ha så ont i ryggen.

Sitter nu och funderar på vad man ska göra, jag är sjukt sugen på nåt men jag får väl göra en macka ;D

Orkar inte skriva mer, asså de finns inte så mycket att skriva om eftersom jag inte har gjort nåt *asg*....



Fan vad jag är cool ibland ;D hehe....

Kärlek till dej min Älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0