Fredag ;D

Idag kom freppe med tåget ;D roligt...tycker alltid att de är roligt med besök!
Varit på stan och köpt ett linne, en kofta, en bh och ett halsband för just under 300 kr ;D hehe...men de va ju faktist löning idag!!

Dagens rätt va Pizza på Goda American Pizza ;D Mumsigt, jag tog en smal halva hawaii, halva kebab...

Sen har vi haft träff med driveforfun.org, de kom faktist ganska mycket folk, de är roligt...men undra vem som vann?! hehe
Dom har fixat tshirtat nu oxå, dom kommer nästa freda...perfekt till bowlingen ;D Men jag ska inte bowla men ändå ;D

På dan satt jag och stor bölade till hem till gården för hon alice har dödlig cancer och dom hade bröllop, gissa om de va en som satt och lät som en misslur..hehe men så är de, allt som har med cancer och är sorligt så tänker jag på mamma och hellst när de är bröllop för jag vet att min mamma kommer aldrig får vara med på mitt bröllop. Jobbigt men så är de...

Vill tatuera mej nuuuuu!!!!!

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0