GH

Hehe har suttit i typ 3 timmar och spelat GH på hög musik för jag vart så less på att lyssna på grannens musik. sen kollade jag en sån där feelgood film som gör att man känner att man kan göra allt bara man har vänner, trist att jag inte har många vänner här då...hmmm...
Imorgon ska jag gå till AF och höra med dom om jag kan få ta busskort, eller taxikort eller så...

Imorgon är de freda, då är matti ledig, skööööönt, hehe...då får vi sova lite längre iallafall ;D Hittade ett bra recept på ungspannkaka, men matti rynkade typ på näsan när jag sa de så vi får ju se...men allt till de finns hemma så de är ju bra iallafall men annars blir de nog korvsoppa imorgon, HÖR DU DE FREDDE, KOM IMORGON OCH KÄKA KORVSOPPA, så kan han sluta tjata om de, fniss ;D

Matti har oxå nyss kommit hem men han verkar vara lite griiinig, men de är väl bara de att han är trött...

Älskar dej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0