God morgon

Fan jag glömde ju att fota maten igår, men de vart svin gott ;D hehe...kan fota idag när vi äter de, om vi äter de...hehe

Grannen ovanför spelat svinhög musik så jag blir tooooookig, ibland önskar jag att man bor i hus, hade varit så sjukt skönt.

Vaknade på morgonen av att hem telefonen ringde men jag orkade inte rusa upp och leta telefonen så jag lät de ringa, sen efter en stund gick jag upp och kollade vem de va, och de va mommo så jag ringde upp och gissa vad hon frågade?! Vart är pappa?? åååhhh blir galen, fan kan dom inte lösa de sinsimellan, asså hur kan jag veta vart pappa är när jag är här. Nåja jag skickade ett grattis på namnsdagen åt pappa så man får se om han lever åtminstånne och han svarade nyss så då vet jag de....mer behöver jag inte veta.

Skrev jag de, att pappa ringde i torsdas och skrek på mej igen, om att datan tjorva att va fan har vi gjort med dej...och bla bla bla. Nåja jag skrek tillbaks att han kunde ringa till matti och fråga för jag har inte gjort nåt...

Jag älskar dej min älskade Matti...
Mamma du ska veta att du är saknad!!!

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0