Gossip och One är så bra...

Gossip Girl och One Tree Hills är så grymt bra..

Sitter nu och kollar lite tv, vet inte vad jag ska göra för matti har gått och lagt sig för ett tag sen, han sover som en stock så de känns lite onödigt att väcka han för att vara vaken 2 timmar och sen försöka sova igen, då kan han sova vidare nu, han ska ju ändå upp 4 på morgonen.

Imorgon ska jag på KFG, jeeej vad roligt. Måste åka buss fram och tillbaks, ska packa väska och sånt färdigt så jag inte behöver irra omkring här på morgonen ;D hehe...

Fan idag har varit en sån där dag som jag hade velat vara hemma i gve, linnea har fått körkortet och jag länktar till snön, inte slasket som vi har här. Jag har som inte gjort nåt alls idag, de är så trååååååkigt. Jag vill ha massa pengar och jag hoppas att jag kommer in på matten, jag borde få svar i veckan, hoppas hoppas hoppas!!

Få se om de finns nå vettigt att kolla på ikväll, de är väl som vanligt att de bara är repriser..

Fan jag måste ta reda på vart som har en sybutik i etuna, hellst inne i stan för jag måste köpa knappar till mattis jeans, asså fan han köpte jeansen typ i början på dec nångång och nu är alla knapparna borta förutom den översta, snacka om dååååligt... Man ska inte köpa jeans på dressman...

Nä nu ska jag plocka ihop lite saker och kolla vad jag ska ha på mej för kläder oxå, till imorgon allså ;D

Älskar dej min sömntuta!!!

Kärlek till folket, hehe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0