Grattis Linnea ;D

Hehe fan va glad jag blir för dej, då vet du vem som får köra bil när jag kommer nästa gång ;D hehe....

Fan jag kommer ihåg när jag klarade de, mamma och rikard kom och hämtade mej när jag va klar och så for vi till kullen och lämnade av mamma och sen tog vi en repa på stan eller två ;D de va så sjukt skönt att åka utan mamma....

Pappa ringde och väckte mej och frågade en sak, och jag sa att de spelar ingen roll för mej, jag vill ju att han ska må bra ;D Vill inte skriva nåt fören alla andra får reda på de, hehe...

Snart kommer matti hem, fan man kanske ska ta en dusch så man inte skrämmer iväg han i dörren ;D hehe...

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0